Zoho apps voor support
Betere service met de zoho-apps voor support
Je klanten zo goed mogelijk helpen, daar ga je voor! Maar dat betekent niet dat je het jouw klantenservice extra moeilijk hoeft te maken. Ontdek de supportsoftware oplossing van Zoho en hoe deze bijdraagt aan de tevredenheid van klanten en productiviteit van medewerkers.
Meer aandacht voor je klanten met Zoho
Het is een doorn in het oog van klanten: slechte klantenservice. Of het nu een vraag of een klacht is, klanten verdienen een professionele opvolging van hun contactaanvraag. Met Zoho beheer je al je klantgesprekken via meerdere kanalen in één overzicht, mis je nooit een bericht, handel je eerst belangrijke tickets af en voer je makkelijk follow-up activiteiten uit. Als Premium Partner van Zoho zorgt Prosolic ervoor dat al deze functionaliteiten naadloos aansluiten op het proces van jouw klantenservice.
Zoho Desk
Klantenservice met Zoho Desk is gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en vooral goed. Deze handige applicatie helpt klantenservicemedewerkers om alle contactmomenten en hulpaanvragen van klanten op een goede en snelle manier in behandeling te nemen. Alle input die zij nodig hebben om hun werk efficiënt en goed uit te voeren, vinden zij eenvoudig binnen de overzichtelijke interface van Zoho Desk.
De voordelen van Zoho Desk
- Of een vraag nu via e-mail, sociale media, telefoon, live chat of je website binnenkomt: alles overzichtelijk in één tabblad.
- Makkelijke een database opbouwen van eerdere supportaanvragen voor een uniforme afhandeling van dezelfde vragen.
- Snel en doelgericht vraag voor vraag behandelen wat resulteert in tevreden klanten.
- Met een maatwerk dashboard direct inzicht in de prestaties van je klantenservice. Identificeer eventuele knelpunten en los ze op.
- Geheel aan te passen naar de werkwijze van jouw klantenservice en organisatie.
- Naast klanttickets, ook makkelijk in te zetten voor interne tickets. Zo heb je een klantenservice die intern én extern in contact blijft.
- Koppel Zoho Desk makkelijk met ander Zoho-applicaties of voeg gewenste functionaliteiten toe middels Zoho Creator.
De supportbelofte van Prosolic
Werken met Prosolic betekent dat je Zoho gebruiksklaar krijgt opgeleverd. Ook Zoho Desk is klaar voor gebruik en je klantenservicemedewerkers kunnen direct aan de slag met het nieuwe systeem. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan vrijblijvend een adviesgesprek aan of neem contact op met een van onze supportmedewerkers. Je wordt direct geholpen.
De Zoho apps op een rijtje
Zoho CRM
Ben je op zoek naar een CRM-systeem om jouw klantrelatiebeheer te stroomlijnen? Zoho CRM is een uitgebreide applicatie met een breed scala én de beste oplossingen voor klantbeheer in één pakket. Dit CRM-systeem helpt met het bouwen aan duurzame klantrelaties, uitstekende klantenservice en beter rendement.
Zoho Sign
Onderteken, verstuur en beheer jouw documenten overal veilig. Zoho Sign is een complete app voor zakelijke, digitale ondertekening.
Zoho Marketing Automation
Beheer al jouw marketingactiviteiten op één locatie met Zoho Marketing Automation. Dé tool waarbij al jouw marketingkanalen bij elkaar komen in één tool. Zo versterk je jouw marketingfunnel en verander je leads sneller in vaste klanten.
Zoho Social
Plan berichten in op alle social media-kanalen, bekijk de resultaten in een overzichtelijk dashboard en maak gebruik van het algoritme om te plaatsen op de ideale tijdstippen. Met Zoho Social ligt de social media-wereld aan je voeten.
Zoho Books
Eenvoudig boekhouden, een overzichtelijke financiële administratie en een goede voorbereiding op de BTW-aangifte met gebruiksvriendelijke software. De alles-in-1 accounting software van Zoho heet Zoho Books. Met Zoho Books beheer je al jouw financiën, stel je offertes en facturen op, automatiseer je zakelijke workflows en creëer je samenwerking tussen afdelingen. Het beste boekhoudprogramma, gemaakt voor kleinere bedrijven.
Zoho Desk
Communicatie naar klanten is een van de belangrijkste elementen van een bedrijf. Met Zoho Desk maak je die communicatie makkelijk, overzichtelijk en zorg je sneller voor tevreden klanten. Jouw klantenservice direct naar een hoger niveau.
Zoho Assist
Problemen oplossen op afstand, zonder gedoe en efficiënt. Met Zoho Assist leveren jouw medewerkers snel externe support voor klanten via een webgebaseerde, on-demand supportsysteem. Zoho Assist helpt je om klanten of relaties op afstand te helpen door middel van een veilige en betrouwbare cloudgebaseerde oplossing.
Zoho Projects
Samen als team werken, een goede planning bijhouden en werken in een project waar je maar wilt. Met Zoho Projects heb je de juiste tool voor projectbeheer in huis.
Zoho Sprints
Werken in teamverband brengt vaak onzekerheden en verrassingen met zich mee. Daarom is het belangrijk dat teams met duidelijke afspraken en herhaalbare aanpak werken om projecten zo succesvol te kunnen oppakken. Zoho Sprints ondersteunt in die aanpak en helpt om projectmanagement te optimaliseren.
Zoho Creator
Binnen ieder bedrijf zijn er wel behoeftes of ideeën over hoe apps de samenwerking, productiviteit of efficiëntie kunnen verbeteren. Met Zoho Creator kun je deze ideeën omzetten in realiteit. Creator is een low-code platform dat helpt om de apps te maken die jou en jouw bedrijf helpen.
Zoho Analytics
Snel en eenvoudig data-analyse uitvoeren met data van verschillende platformen? Zoho Analytics brengt deze data bijeen en geeft je de mogelijkheid om eenvoudig rapportages te draaien en inzicht te geven. Zo maak je strategische beslissingen en vooral betere beslissingen op basis van betrouwbare data.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen