Klantcases
Ontdek wat wij voor onze klanten hebben betekend
Bekijk allesCommunicatie naar klanten is een van de belangrijkste elementen van een bedrijf. Met Zoho Desk maak je die communicatie makkelijk, overzichtelijk en zorg je sneller voor tevreden klanten. Jouw klantenservice direct naar een hoger niveau.
De ene klant stuurt een berichtje via Facebook Messenger, een ander stuurt een mail naar de Helpdesk of vult een bericht in op de website. Soms is het overzicht even weg waar er nog berichten open staan. En een onbeantwoord bericht van een klant is natuurlijk niet wat je wil. Met Zoho Desk breng je al deze kanalen samen in één supportticketsysteem. Dit systeem helpt je de processen te stroomlijnen en direct en snel de vraag van de klant te beantwoorden en op te lossen. In één overzicht heb je alle communicatie met de klant uit het verleden zodat je precies weet hoe je daar op in moet spelen. Zo kun je de klant het beste helpen.
Niet alleen de klant plukt de vruchten van Zoho Desk, ook de medewerkers van je bedrijf gaan erop vooruit. Zoho Desk verhoogt de productiviteit van jouw team doordat ze veel efficiënter met klanten kunnen communiceren én doordat veel voorkomende problemen worden geautomatiseerd of door de klant zelf kunnen worden opgelost. Dit zorgt voor blije klanten, opgeluchte medewerkers en meer productiviteit.
Met Zoho Desk kun je 24/7 support aanbieden aan klanten door een goede zelfservice aan te bieden. Je bouwt met Desk een kennisplatform en gebruikerscommunity op dat klanten helpt om veelvoorkomende vragen zelf te beantwoorden. Deze support is vooral ideaal als jouw bedrijf de internationale markt bedient en dus in veel verschillende tijdzones werkt. Komt de klant er onverhoopt toch niet uit? Dan is er altijd een medewerker beschikbaar die meekijkt.
Veel vragen van klanten kunnen aan de voorkant al worden afgevangen, zonder dat er een medewerker aan te pas komt. Met een goed geïnstrueerde AI-assistent kun je al veel klanten helpen. Ze stellen hun vraag aan de computer, die uit een enorme kennisbank vist en de vraag snel kunnen beantwoorden. Vaak tot tevredenheid van de klant. Ook hier geldt: mocht de AI-assistent niet afdoende zijn, dan wordt de klant alsnog doorgezet naar een medewerker.
Neem ook een kijkje bij de andere applicaties van Zoho en ontdek de diverse mogelijkheden voor het optimaliseren van jouw bedrijfsprocessen.
Zoho CRM
Ben je op zoek naar een CRM-systeem om jouw klantrelatiebeheer te stroomlijnen? Zoho CRM is een uitgebreide applicatie met een breed scala én de beste oplossingen voor klantbeheer in één pakket. Dit CRM-systeem helpt met het bouwen aan duurzame klantrelaties, uitstekende klantenservice en beter rendement.
Zoho Sign
Onderteken, verstuur en beheer jouw documenten overal veilig. Zoho Sign is een complete app voor zakelijke, digitale ondertekening.
Zoho Marketing Automation
Beheer al jouw marketingactiviteiten op één locatie met Zoho Marketing Automation. Dé tool waarbij al jouw marketingkanalen bij elkaar komen in één tool. Zo versterk je jouw marketingfunnel en verander je leads sneller in vaste klanten.
Zoho Social
Plan berichten in op alle social media-kanalen, bekijk de resultaten in een overzichtelijk dashboard en maak gebruik van het algoritme om te plaatsen op de ideale tijdstippen. Met Zoho Social ligt de social media-wereld aan je voeten.
Zoho Books
Eenvoudig boekhouden, een overzichtelijke financiële administratie en een goede voorbereiding op de BTW-aangifte met gebruiksvriendelijke software. De alles-in-1 accounting software van Zoho heet Zoho Books. Met Zoho Books beheer je al jouw financiën, stel je offertes en facturen op, automatiseer je zakelijke workflows en creëer je samenwerking tussen afdelingen. Het beste boekhoudprogramma, gemaakt voor kleinere bedrijven.
Zoho Desk
Communicatie naar klanten is een van de belangrijkste elementen van een bedrijf. Met Zoho Desk maak je die communicatie makkelijk, overzichtelijk en zorg je sneller voor tevreden klanten. Jouw klantenservice direct naar een hoger niveau.
Zoho Assist
Problemen oplossen op afstand, zonder gedoe en efficiënt. Met Zoho Assist leveren jouw medewerkers snel externe support voor klanten via een webgebaseerde, on-demand supportsysteem. Zoho Assist helpt je om klanten of relaties op afstand te helpen door middel van een veilige en betrouwbare cloudgebaseerde oplossing.
Zoho Projects
Samen als team werken, een goede planning bijhouden en werken in een project waar je maar wilt. Met Zoho Projects heb je de juiste tool voor projectbeheer in huis.
Zoho Sprints
Werken in teamverband brengt vaak onzekerheden en verrassingen met zich mee. Daarom is het belangrijk dat teams met duidelijke afspraken en herhaalbare aanpak werken om projecten zo succesvol te kunnen oppakken. Zoho Sprints ondersteunt in die aanpak en helpt om projectmanagement te optimaliseren.
Zoho Creator
Binnen ieder bedrijf zijn er wel behoeftes of ideeën over hoe apps de samenwerking, productiviteit of efficiëntie kunnen verbeteren. Met Zoho Creator kun je deze ideeën omzetten in realiteit. Creator is een low-code platform dat helpt om de apps te maken die jou en jouw bedrijf helpen.
Zoho Analytics
Snel en eenvoudig data-analyse uitvoeren met data van verschillende platformen? Zoho Analytics brengt deze data bijeen en geeft je de mogelijkheid om eenvoudig rapportages te draaien en inzicht te geven. Zo maak je strategische beslissingen en vooral betere beslissingen op basis van betrouwbare data.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen