Gerelateerde klantcases
Lees hier meer over de ervaringen van onze klanten
Bekijk allesWat we doen
Wanneer je een vraag of probleem hebt, wil je het liefst zo snel mogelijk geholpen worden. Met onderhoud en support voor Zoho ben je verzekerd van een specialistisch antwoord of oplossing.
Bij Prosolic staat er altijd een Nederlands team van specialisten voor je klaar. Ons team helpt je graag verder met alle vraagstukken over Zoho en procesoptimalisatie. Als het nodig is, komen we zelfs bij je langs.
Als klant je eigen Prosolic portaal
Nederlands sprekende supportafdeling
Altijd een oplossing: digitaal, telefonisch of op locatie
Altijd iemand beschikbaar die met je meedenkt
Je eigen Prosolic Portaal
Omdat we de juiste ondersteuning graag efficiënt en overzichtelijk houden, maken we bij Prosolic gebruik van een ticketing systeem. Als klant krijg je een eigen portaal waar je supporttickets kunt aanmaken. Middels een aantal vragen wordt de prioriteit van het ticket bepaald en komt deze bij ons binnen op onze service-afdeling. Gebruik het portaal ook om de status van een ticket te bekijken.
Ben je zelf op zoek naar een ticketing systeem? Bij Prosolic maken we gebruik van Zoho Desk.
Telefonisch contact
Heeft een probleem hoge urgentie? Dan kun je ons gewoon bellen. Krijg altijd iemand aan de lijn die op menselijk niveau met jou mee kan denken en communiceren zonder te veel technische specificaties en poespas. Wij vinden het belangrijk dat wij jou begrijpen en jij ons.
Hulp op locatie
Is het probleem te gecompliceerd om het digitaal of telefonisch op te lossen? Dan sturen wij graag een van onze Zoho experts langs om met je mee te kijken. We vinden het belangrijk dat je als klant weet dat we er voor je zijn wanneer je ons nodig hebt. Dat maakt Prosolic de meest gewaardeerde Zoho partner van Nederland.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen