Gerelateerde klantcases
Lees hier meer over de ervaringen van onze klanten
Bekijk allesWat we doen
Loop je vast met de implementatie van Zoho, ben je niet tevreden over je huidige Zoho-partner of twijfel je of je wel optimaal gebruikmaakt van de functionaliteiten binnen Zoho? Ook als je al een Zoho-gebruiker bent, kunnen we veel voor je betekenen.
Zoho heeft een uitgebreid applicatiepakket met oneindig veel functionaliteiten. Dat biedt ontzettend veel mogelijkheden, maar vraagt ook om de juiste kennis. Loop je ergens vast? Prosolic helpt je graag bij de optimalisatie van je bestaande Zoho-inrichting.
Snel inzicht in je behoeften met de ‘Quick Scan’
Haal het maximale uit je Zoho-applicaties
Gerichte ondersteuning waar je dit nodig hebt
Samenwerken met een team van specialisten
Ik heb de implementatie zelf gedaan
Zoho staat bekend om zijn gebruiksvriendelijkheid. De software heeft namelijk de potentie om werkprocessen te automatiseren en te vergemakkelijken. Dat maakt het aantrekkelijk om zelf aan de slag te gaan met de implementatie, maar de kans is groot dat je op een punt bent beland waar je niet verder komt. Achter de eenvoud aan de voorkant zitten namelijk gecompliceerde systemen. Laat ons je verder helpen. Samen maken we een inschatting van de situatie, brengen we je wensen in kaart en maken we een passend implementatieplan.
Ik ben niet tevreden over mijn Zoho-partner
Binnen Nederland zijn er verschillende bedrijven die zich Zoho-partner noemen, maar die de ambities van jou als klant niet waar kunnen maken. De kennis reikt niet ver genoeg, de communicatie verloopt moeizaam of de inrichting voldoet niet aan je verwachtingen. Volgens Prosolic wél zaken die je van een partner mag verwachten. Voor ons is partnerschap namelijk het opbouwen van een duurzame relatie; met openheid in de samenwerking en kosten, support waar en wanneer dit nodig is en alle expertise in huis voor een toekomstgerichte aanpak.
Ik weet niet of ik optimaal gebruik maak van Zoho
Processen zijn continu in beweging en bedrijven veranderen na verloop van tijd. Ook je software zal dus eens in de zoveel tijd onder de loep genomen moeten worden. Sluiten je systemen nog steeds naadloos aan op het werkproces? Is jouw Zoho-inrichting toe aan een update? Of heb je het gevoel dat je meer uit je software moet kunnen halen? Plan dan gratis en vrijblijvend een adviesgesprek met ons in.
Quick Scan
De 'Quick Scan', zoals wij hem noemen, is een verkorte analyse om een inschatting te maken van de situatie. Wat doe je? Welke applicaties gebruik je? Wie heeft het ingericht? Soms kunnen we met de antwoorden die we hebben al een advies geven en soms moeten we nog meer onderzoeken. Dit doen we om te bepalen of – en hoe – we de bestaande inrichting kunnen verbeteren.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen