Gerelateerde klantcases
Deze klantcases kunnen jou verder inzicht geven in de verschillende mogelijkheden van Zoho en Prosolic.
Bekijk allesZoho CRM & Zoho Creator
Finni is klaar voor de toekomst de de door ons geïmplementeerde applicaties, waar zowel de klant als de autodealer van profiteert. Het stroomlijnen van het proces voor alle betrokken partijen moest leiden tot een snellere doorlooptijd en transparanter proces. En dat is gelukt!
De opdracht
Voor Finni hebben we een portaal ontwikkeld in Zoho Creator en is gekoppeld aan Zoho CRM. Voor zowel de dealer als de klant bieden de applicaties aanzienlijke voordelen. Dealers profiteren van een gestroomlijnd proces, waarbij lease aanvragen snel en moeiteloos worden verwerkt. Het platform biedt een persoonlijk dashboard voor dealers, waardoor ze inzicht hebben in de lopende aanvragen, contracten, rendement en conversies. Volledige automatisering van opvolging en documentatie draagt hierin niet alleen bij aan efficiëntie, maar verhoogt ook de klanttevredenheid door focus te leggen op het bedienen van klanten op de best mogelijke manier. Voor klanten betekent het werken met Finni een unieke ervaring, doordat ze inzicht krijgen in aanbiedingen van verschillende lease aanbieders. Het platform biedt onafhankelijk advies en een duidelijke vergelijking op de inhoud van het leasecontract, waardoor klanten kunnen vertrouwen op het beste voorstel dat echt past bij hun behoeften. Met gemakkelijk inzicht in de voortgang van de lease aanvraag, zorgt Finni voor een transparante en probleemloze ervaring voor zowel dealers als klanten.
De implementatie van dit innovatieve portaal demonstreert de kracht van technologie in het transformeren van traditionele processen binnen de financiële lease sector. Het portaal is op maat gemaakt in Zoho Creator. Door de focus te leggen op snelheid en transparantie, heeft Finni zijn dienstverlening aanzienlijk verbeterd en een solide basis gelegd voor toekomstige groei en succes. Dit is mogelijk door de inzet van Zoho CRM, waarin het administratieve proces is ingericht op basis van efficiënte blauwdrukken.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen