Gerelateerde klantcases
Deze klantcases kunnen jouw verder inzicht geven in de verschillende mogelijkheden van Zoho en Prosolic.
Bekijk allesControleren van gegevens
Voor een woningcorporatie hebben wij in Zoho Creator een applicatie ontwikkeld waarbij, op basis van de reeds beschikbare klant data, een bericht wordt gestuurd naar het totale klantenbestand om zo de klant data te updaten.
De opdracht
Wij hebben een applicatie ontwikkeld waarbij met één druk op de knop een email of sms wordt gestuurd naar alle klanten van de woningcorporatie. In dit bericht is een link opgenomen waarmee de klant toegang krijgt tot de door ons ontwikkelde applicatie. De klant dient zijn postcode en huisnummer in te vullen, waarna geverifieerd kan worden of de klant recht heeft om zijn eigen gegevens te kunnen inzien. Na juiste verificatie krijgt de klant toegang tot zijn gegevens en heeft de klant de mogelijkheid om deze te controleren en indien nodig te wijzigen of aan te vullen. Nadat de klanten hun contactgegevens hebben gecontroleerd of gewijzigd wordt de klantendatabase automatisch geactualiseerd.
Door bovenstaande digitalisering is het proces van het actualiseren en controleren van klant data zo efficiënt mogelijk ingericht. Hierdoor heeft de woningcorporatie veel tijd bespaard met het individueel benaderen van haar klanten en beschikt de woningcorporatie over een betrouwbare geactualiseerde klantendatabase.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen