Gerelateerde klantcases
Deze klantcases kunnen jouw verder inzicht geven in de verschillende mogelijkheden van Zoho en Prosolic.
Bekijk allesWebsite formulieren automatisch laten opvolgen
Voor een technologiebedrijf in de medische sector hebben wij de website formulieren gekoppeld met Zoho CRM en door middel van Zoho Marketing Automation de customer journey geautomatiseerd.
De opdracht
Wij hebben Zoho CRM ingericht zodat de inkomende record via de website eerst wordt gescand om te controleren of het gaat om een bestaande lead of contactpersoon, of dat er een nieuwe lead aangemaakt moet worden. Op basis van het ingevulde land wordt deze toegekend aan de juiste salesmanager die vervolgens een melding ontvangt. Daarnaast wordt de lead naar Zoho Marketing Automation gestuurd voor de uitvoering van de geautomatiseerde customer journey. Op basis van de interactie in deze journey wordt er een lead score toegekend en een automatische e-mail verstuurd. Alle leads worden ook automatisch in de nieuwsbrief lead lijst gezet.
Elke salesmanager, sales directeur of marketingdirecteur heeft volledig inzicht in alle website leads per product, regio en aanmaaktijd via verschillende dashboards en rapportages. Ze kunnen ook per lead of contactpersoon de contactpunten historie terugvinden. Hierdoor worden de eerste stappen van de lead opvolging geautomatiseerd en kan het sales team gericht en effectief werken.
De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?
Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!
Adviesgesprek aanvragen