4.3 uit 12 Google Reviews

CRM software van Zoho bij Prosolic

Wil je meer en beter rendement uit je leads halen en de diverse klantrelaties verstevigen en uitbouwen? Als officiële premium partner werkt Prosolic samen met Zoho (Zoho CRM), in onze ogen een van de beste oplossingen voor customer relationship management. De voordelen hebben we voor je op een rijtje gezet, hieronder. Belangrijk is dat we vóór de implementatie eerst goed met je meekijken om dit online CRM systeem maximale waarde voor jouw organisatie te laten hebben.

De Zoho CRM oplossing moet dusdanig bijdragen aan jouw bedrijfsprocessen dat het ontzorgend werkt en jouw doelstellingen helpt te realiseren (sales, marketing en/of het ontdekken van groeikansen bijvoorbeeld). Wij ondersteunen over het algemeen veel MKB-bedrijven, maar álle zakelijke dienstverleners zijn welkom voor advies en implementatie.

dashboards1

De voordelen van de CRM software van Zoho

  • Alle communicatie met bestaande en potentiële klanten in één geautomatiseerd overzicht: een 360 graden klantbeeld.
  • Een gebruiksvriendelijke interface voor je medewerkers, wat bijdraagt aan het succesvol implementeren van Zoho CRM in je organisatie.
  • Actuele informatie over je activiteiten en handelswijze.
  • Slimme ondersteuning van AI, op het gebied van sales-assistentie, met voorspellingen op basis van feiten en gegevens die in het verleden tot successen hebben geleid.
  • (Volledige) integratie met andere systemen, van Google-toepassingen tot Office-modules.

Het beste CRM systeem dat jouw bedrijf laat groeien

Het gaat er bij Prosolic om dat hetgeen wat jij als ondernemer belangrijk vindt, dat je dat op termijn uit bestaande data en je processen kunt halen. Daarom vinden wij onze adviesgesprekken zo belangrijk en als gevolg daarvan ook de analyse die we doen, om tot de juiste inrichting van je CRM pakket te komen. Ons team is betrokken en onderscheidend. Je ondervindt niet alleen de voordelen van de CRM software van Zoho, maar ook de hulp die je daarbij van ons krijgt. Vanuit Prosolic brengen wij graag onze ervaring en best practices in.

Waarom kies je voor CRM software?

“We hebben iemand achter de mailbox zitten bij onze klantenservice en een andere medewerker houdt handmatig bij wie wat bij ons koopt. Dat werkt toch prima?” Tot op zekere hoogte is dat zo. Maar hoe worden je klachten en/of saleskansen precies geregistreerd? Wat kun je uit bestaande klantgegevens halen, ook met het oog op de toekomst? CRM software biedt hierin diepgang, inzicht en structuur.

In veel situaties is het handig om informatie over klanten, over verkoop, of over leads, vast te leggen in één heldere, centrale 'database'. Vooral als je de ambitie hebt om te groeien en commerciële kansen beter wilt benutten. Wij bieden een software oplossing, waarin alle klant- en contactgegevens centraal worden geregistreerd, veilig bewaard blijven en in een paar klikken kunnen worden opgevraagd. Dit biedt een sterk fundament voor verdere omzetgroei of een toename van het aantal klanten. Prosolic staat klaar om je daarbij te ondersteunen.

crm 64
Zoho CRM

CRM oplossing om het je makkelijker te maken

Wij willen niet alleen dat het beter kan, maar dat het voor jouw organisatie juist ook makkelijker kan. Gebruik CRM software, als je je wilt focussen op datgene waar je goed in bent en minder tijd kwijt wilt zijn aan bijzaken. Of dat nu vanuit verkoopoogpunt is, of vanuit het perspectief van grip krijgen en controle houden op klantbewegingen. CRM software maakt het voor jou inzichtelijk; dat levert bovendien tijd op.

Alle leads en klantinformatie in één CRM-software systeem 

Om jou met je ambities te helpen en de verwachtingen van je klanten te overtreffen, beginnen we met een goede analyse van jouw bedrijfsprocessen. Dat is de basis van Prosolic, wat leidt tot optimalisatie en meer succes voor je organisatie. Wij hebben de kennis en ervaring uit het bedrijfsleven in huis, Zoho heeft de ideale CRM software. Die combinatie is het vertrekpunt dat jouw bedrijf verder gaat helpen.

CRM software vervangt alle bestaande traditionele informatiestromen over klanten en zakelijke relaties. Geen losse Excel-bestanden meer met klantinfo, geen verloren mailtjes in persoonlijke mailboxen van medewerkers of verdwaalde bestanden in Google Drive. In plaats daarvan heb je een meegroeiend, ontwikkeld CRM-systeem waarbij klantcommunicatie én -informatie in één overzicht worden weergegeven. Doel: een beter geordende organisatie, een efficiëntere database, minder handmatige taken voor jouw medewerkers. En vooral: klanten die je actiesnelheid en handelingen nog beter waarderen en ervaren. Laat de software zelf het werk voor jou doen!

crm 64
Zoho CRM

Kiezen voor groei is kiezen voor Zoho CRM

Heb jij met je bedrijf ook de drive om de lat telkens hoger te leggen? Bij Prosolic zijn we jouw sparringpartner, met langetermijnvisie. Met de gegevens die wij uit je werkprocessen halen gaan wij aan de slag. Op basis van betaalbaarheid, schaalbaarheid en de garantie op meer kunnen doen in minder tijd halen we voor jou het optimale uit Zoho CRM. Dat zijn passende, kwalitatieve toepassingen die direct en indirect bijdragen aan jouw succesverhaal. Denk aan:

  • Efficiënter werken met belangrijke klantgegevens in het algemeen.
  • Eenvoudige opslag van klantgegevens.
  • Het opbouwen van nog betere relaties met je klanten door alle (eerdere) communicatie erbij te betrekken.
  • Prognoses maken op basis van dashboards en data.
  • Het automatiseren van een deel van lead follow-ups, waardoor meer tijd ontstaat om de belangrijkste leads op te volgen.
  • Het opstellen en managen van KPI’s.
  • AI-hulp gebruiken om tijdwinst te boeken, zonder kwaliteit in te leveren.
  • Toekomstbestendig werken dankzij snel in te passen updates en technische ontwikkelingen.

Specificaties: wat doet CRM software voor jou nog meer?

Met Zoho CRM bieden we een programma aan dat gegevensbeveiliging en privacy hoge prioriteiten geeft. CRM staat niet voor niets voor het beheren van klantrelaties, dus is het zaak om de talloze klantgegevens op een duurzame manier te beschermen. Er zijn standaard verificaties ingebouwd, evenals een eigen firewall en versleutelde toegangsmogelijkheden.

Zorgeloos aan de gang met Zoho CRM software kan dankzij de volgende specificaties:

  • Automatisering op basis van behoefte: we creëren workflows, om herhaaldelijke taken makkelijker te maken en zo het aantal handmatige taken te verminderen. Automatisering kan ook betrekking hebben op de verkopen, marketingcampagnes, het segmenteren van doelgroepen, de opvolging van leads, het maken van offertes op maat, of het inbouwen van herinneringen met het oog op vervolgacties.
  • Zoho CRM biedt hulp en ondersteuning aan bestaande klanten door de koppeling met Zoho Desk, ten gunste van een completer servicemanagement en helpdesk-taken. Kansen en inzichten om de klantenservice als geheel te verbeteren liggen híer. Tickets kunnen bijvoorbeeld gecategoriseerd en geprioriteerd worden.
  • Rapporteren en dashboards maken: op basis van eigen data creëer je binnen Zoho CRM overzichten die je toekomstvisie kunnen ondersteunen, of die helpen bij het wijzigen van je koers. Analyses en rapportages kun je vervolgens delen via interne chat, of andere communicatiekanalen.
  • Bruikbaarheid en beschikbaarheid: maak je als bedrijf ook gebruik van andere tools? Bijvoorbeeld boekhoudsoftware, of marketingprogramma’s? Zoho CRM software staat erom bekend dat het in veel gevallen kan worden geïntegreerd met andere tools; wij zoeken dat voor je uit. Daarnaast is Zoho CRM ook mobiel goed te gebruiken, zodat je ook onderweg snel en makkelijk toegang tot al jouw klantgegevens hebt, via je smartphone.
crm 64
Zoho CRM

Toepassingen van CRM in diverse sectoren

Met CRM software wil je inzicht krijgen in de klantenstroom en zo veel mogelijk informatie uit die klantgegevens halen. Die data is nuttig en bruikbaar om nog beter in te spelen op behoeften. Daarnaast streef je naar een effectieve leadopvolging, om klanten nog beter van dienst te zijn. Zoho biedt generieke CRM software; vanuit Prosolic zijn wij gespecialiseerd om Zoho CRM naar specifieke kenmerken en behoeften van een sector of specifieke organisatie in te richten. Dat is een groot onderscheidend verschil ten opzichte van andere CRM systemen.

Kosten van CRM software van Zoho 

Bij Prosolic denken we niet alleen mee over de beste optimalisaties voor je bedrijf; we richten ons ook op het bieden van duurzame oplossingen voor de toekomst. Samen doorlopen we een aantal stappen om verder te kijken dan de standaardoplossingen en om binnen jouw budget te blijven. De voordelen op het gebied van kosten van Zoho CRM software zijn:

  • Lage licentiekosten: Zoho CRM heeft in vergelijking met de belangrijkste concurrenten betaalbare licentiekosten. Daarnaast bestaat er een basisvariant: gratis CRM software. Informeer bij ons naar de mogelijkheden!
  • Zoho One all-in-one licentiemodel: Met Zoho One krijg je toegang tot meer dan 40 Zoho-applicaties, waaronder Zoho CRM, voor een vast bedrag. Dit all-in-one model zorgt ervoor dat je op elk niveau flexibel kunt werken.
  • Lage implementatiekosten: De implementatiekosten van Zoho CRM zijn relatief laag, wat het een aantrekkelijke optie maakt voor grote en kleine bedrijven.

De beste CRM software door Prosolic ondersteund

Bij Prosolic gaan we verder dan alleen de implementatie van Zoho CRM. Dankzij onze jarenlange ervaring in het bedrijfsleven bieden wij deskundig advies om de beste keuzes te maken voor jouw organisatie. Laat je door ons adviseren voordat je een definitieve beslissing neemt. Wij bieden bovendien een volledige ondersteuning in het Nederlands!

Vraag een advies gesprek aan

  • Procesanalyse
  • Implementatie van software
  • Onderhoud en support
  • Dashboards en rapportages
  • Bestaande Zoho inrichting
  • Maatwerk
  • Anders

In gesprek komen?

arthur

Arthur

Commercieel Manager