4.6 uit 9 Google Reviews

News

Ben je op zoek naar een manier om meer klanten te genereren in minder tijd?

Met de krachtige bedrijfsapplicaties van Zoho zijn jouw marketeers en verkopers effectiever dan ooit. Leads aantrekken en beheren wordt eenvoudig door taken te automatiseren en data te centraliseren. Tijd kan effectief benut worden door leads automatisch te kwalificeren en monotone taken te automatiseren.

fotor 2023 5 5 16 3 4

Zoho Social – de ultieme sociale media CRM-management tool

Als eigentijds bedrijf kan je bijna niet meer zonder. Sociale media neemt een steeds belangrijkere plaats in onze samenleving in. Om ervoor te zorgen dat je als onderneming vindbaar blijft en op het juiste moment in contact met de klant bent zorg je voor actieve aanwezigheid op verschillende sociale media platforms. Met het handige CRM-management tool Zoho Socials beheer je niet alleen jouw verschillende sociale media-accounts. Je krijgt direct inzicht in feedback en interacties van klanten en kan leads meteen toevoegen aan jouw CRM-systeem. Daarnaast ontvang je een melding wanneer er met jouw bedrijf op sociale media wordt gecommuniceerd.

Al jouw sociale media profielen onder één dak met Zoho Social

Zoho Social zorgt voor een directe integratie van jouw sociale media-accounts en profielen in Zoho CRM. Dit betekent dat je geen tijd meer kwijt bent aan het wisselen tussen verschillende platforms en omgevingen. Klik op de Social tab vanuit het Zoho CRM dashboard en beheer zo alle verschillende accounts. Volg gesprekken van bestaande klanten en potentiële leads en reageer rechtstreeks vanuit het Zoho Social dashboard. Voeg handmatig leads toe of laat het systeem zelf een visuele procesanalyse creëren om automatisch leads te genereren op basis van trefwoorden in de posts.

Leer het volledige pakket aan applicaties van Zoho kennen

Zoho heeft een uitgebreid scala aan software tools en toepassingen. Zoho Social, Zoho Mail, Zoho CRM, Zoho Desk en Zoho One, om er maar een aantal te noemen. Om een overzichtelijk beeld te krijgen van wat jouw organisatie nodig heeft is het een goed idee om alle processen binnen jouw onderneming in kaart te brengen. Dit doe je doormiddel van een procesanalyse.

  • Procesanalyse stap 1: documenteer al jouw processen tot in het detail.
    Schrijf elke stap binnen jouw bedrijf op in een flowchart. De stap van het ene proces naar het andere heet een overhandiging. Door het visueel weer te geven kan je heel precies zien waar er knelpunten in de communicatie zitten.
  • Procesanalyse stap 2: definieer de doelen en waarden van jouw processen.
    Nadat je de processen hebt weergegeven kan je op zoek gaan naar manieren om ze te optimaliseren. Wat is het doel van ieder proces en hoe meet je hoe succesvol ze zijn. Definieer jouw doelen en Key Performance Indicators (KPI’s)
  • Procesanalyse stap 3: analyseer jouw processen en identificeer waar je ze kan verbeteren. Procesmanagement is een vicieuze cirkel. Nadat je al jouw processen hebt gedocumenteerd en geoptimaliseerd moet je de kosten en voordelen vastleggen. Iedere verbetering kan belangrijk zijn voor het stroomlijnen van het proces. Maar soms kan het aanpassen van het proces weer andere knelpunten naar voren brengen.

Nadat je een volledige procesanalyse hebt uitgevoerd zie je precies welke tools je nodig hebt om de processen binnen jouw onderneming beter te laten functioneren. Op basis daarvan kan je een softwarepakket van Zoho implementeren. Mocht je bijvoorbeeld veel tijd kwijt zijn aan het managen van verschillende sociale media-accounts en profielen dan is Zoho Social zeer geschikt om dat proces te verbeteren. Is er een probleem met de workflow dan kan Zoho Desk een uitkomst zijn. Neem contact op met ons team voor meer informatie of sluit direct een proefaccount af.

De mogelijkheden voor jouw bedrijf bespreken?

Arthur helpt je graag verder

Dat kan altijd! Vraag een adviesgesprek aan, laat weten waar jij tegenaan loopt en wij zorgen voor een advies op maat!

Adviesgesprek aanvragen
20240425prosolic 2(1)